Pagina's

woensdag 4 maart 2015

koffieblikken pimpen


Mijn man zijn dag begint niet goed als hij niet kan starten met zijn tas koffie. Hij houdt zich ook trouw aan zijn merk. Zoals je kunt zien zijn dat best wel degelijke dozen.

Wat heb je nodig?
- blikken dozen
- schuursponsje
- overschotjes verf
- alles wat in je fantasie opkomt om nog verder op te vrolijken. Ik heb washi tape gebruikt en zelfklevend kantstrook

Hoe ga je te werk?
- je haalt natuurlijk eerst de koffiesticker eraf
- dan schuur je het blik op met een licht schuursponsje. Op deze manier pakt de verf iets beter.
- nu neem je tussen je overschotjes verf de friste kleurtjes. Ik moet bekennen dat ik er eentje gedaan heb met verf die eigenlijk voor hout-oppervlaktes is en dat ging ook prima
- laten drogen en dan maar pimpen.

Ik heb alvast fleurige bussen in mijn keuken voor mijn kruiden om thee te maken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten